fredag den 12. oktober 2007

RSS igen - igen

Så er man altså blevet RSS-ekspert! Jeg føler mig ikke helt som en sådan, men jeg er i hvert fald kommet meget længere, end da jeg startede på det. Hvad ydermere er, jeg kan også se ideen i RSS.
Måske skal man som quinde lige over den hurdle, at en nyhed ikke bare er en nyhed i traditionel forstand. Mon ikke det meget er en mandeting absolut at skulle vide, hvad nyhedsmedierne nu har bragt til torvs... næsten inden det er sket? Herregud, hvis jeg går glip af en eller anden forsidehistorie, så ændrer verden sig jo ikke af den grund.
For mig kan en nyhed lige så godt være, når en af mine favoritsælgere på Etsy sætter et par nye ørenringe til salg. Hvis jeg ikke ved det hurtigt, så kan de jo være solgt til en anden i mellemtiden...

Ingen kommentarer: