lørdag den 2. februar 2008

Wikier - og ferie!

Næste uges opgave med wikier er ikke så omfattende. Det vil sige, det kan den selvfølgelig sagtens blive, men den er i hvert fald ikke slem at få hul på. Jeg har oprettet mig hos Wikipedia og har også rettet i et par artikler i den danske udgave. Når man som jeg bliver irriteret over upræcise formuleringer og stavefejl, så er der nok at tage fat på.
Jeg er også startet på siden om Tilst Bibliotek i lokalbibliotekernes wiki - og det er absolut ikke færdigt, og så vidt jeg husker heller ikke korrekt, så der er noget for mine kolleger at gå videre med.

I hele næste uge har jeg ferie. Synes også jeg trænger, selv om det ærlig talt ikke er ret lang tid siden, det var jul.
Jeg skal ikke noget særligt, bare "slappe af" - ligesom mange unge mennesker altid skal i deres ferier. Nej, jeg plejer nu ikke lige præcis at bruge ferierne på at slappe af, men måske nok koble af. Jeg håber på godt fotovejr, jeg har vældig lyst til at få taget en masse nye billeder at arbejde med. Hvis ikke må jeg se, om jeg har noget interessant liggende for arbejde med billeder, det skal jeg altså!

Ingen kommentarer: