tirsdag den 15. juli 2008

Fotoproblemer

Slider jeg mine fotoapparater op? I hvert fald har jeg problemer med begge de kameraer, jeg har brugt det sidste års tid.

Mit G9 begyndte pludselig, mens vi var på ferie, at tage billeder som ovenstående. Det ser ganske vist ret kunstNErisk ud, men jeg vil nu gerne selv kunne styre effekterne (jeg vil dog prøve at arbejde lidt videre med billedet, så det kan blive endnu sjovere). Lige nu er der ikke noget i vejen med apparatet, men jeg stoler ikke helt på, at det fortsætter på den måde.

Og minsandten om ikke mit Sony så i søndags også lavede brok. Man kan ikke bruge menu-knappen! Det var indstillet til at tage s/h billeder, så det kan ikke andet med mindre jeg bruger automatikken. Det er ikke helt holdbart.
Måske skal jeg have fundet mit gamle G2 frem....

Ingen kommentarer: