fredag den 1. august 2008

Fotoapparat reparationer

For et par dage siden skrev jeg, at nu var mit G9 sendt til doktor - men heldigvis kunne jeg hente mit Sony i dag.

Al ros til firmaet, Elektronikcentret i Viby. Det foregik yderst professionelt! Jeg kunne følge på nettet, hvordan det stod til med apparatet, og jeg fik straks en mail, da det kunne udskrives. Jeg ved selvfølgelig ikke, om reparationen holder, men jeg tror det.

Jeg er mere spændt på, hvordan reparationen af G9eren forløber. Det er selvfølgelig købt på nettet, og er nu sendt retur til forhandleren, GoDigital. Jeg var ikke 100% tilfreds med forløbet, da jeg købte, og nu skal firmaet altså for alvor stå sin prøve. Apparatet blev sendt onsdag, men jeg har endnu ikke fået nogen besked om, at det er modtaget, hvilket jeg synes ellers ville være normal praksis.

Foreløbig er her et bevis på, at mit Sony igen kan tage billeder:

Det er vores skærmlilje, der er på billedet. Den er vildt flot i år. Vi har haft den i en del år, men den har højst haft 5 blomsterskærme. I år har den ikke mindre end 15!!! Jeg har ikke helt fundet ud af, hvordan jeg skal få dem til at stå ordentligt, de er meget høje og tunge og vil gerne vælte. Næste år må en ny model afprøves. I baggrunden er der høstfloks. Mere rødlige end de burde være, men man kan vist ikke få en rigtig blå, og jeg vil have høstfloks på grund af duften. Det er vist nok en duft fra min barndom.

Ingen kommentarer: