lørdag den 25. oktober 2008

Alene hjemme

Jeg har fri - og er alene hjemme i dag. Dorthe er til barnedåb i København.

Tog på torvet med fotoapparatet, men jeg var vist lidt uinspireret, og det blev ikke til så mange billeder. Jeg synes heller ikke, der var så mange blomsterhandlere i dag, så her er et foto af nogle grøntsager i stedet.


Bagefter osede jeg lidt rundt, men købte minsandten ikke noget bortset fra en latte på Emmerys. De kan lave en latte, der også smager af kaffe, i stedet for det tynde pjask, man får på mange caféer. Det må være målrettet ungdommen, der lige er ved at lære at drikke kaffe ved hjælp af varm mælk med en anelse kaffeflavour.

Hjemme igen har jeg sat Miles Davis på afspilleren. Kind of Blue - det må være en af de 10 cd'er jeg vil tage med på den berømte øde ø. Dorthe kan ikke lide Miles Davis, så det er om at benytte sig af lejligheden, når hun er væk.

Jeg oplevede ikke at høre Miles Davis i levende live, men der er masser af videoer af ham på YouTube. Denne er en af de bedre. Han spiller So what fra Kind of Blue sammen med bl.a. John Coltrane.

Ingen kommentarer: