tirsdag den 14. oktober 2008

Efterårsfarver i haven


Beautiful October
Originally uploaded by cats_in_blue

Flotte er de, alle efterårsfarverne! Der er nu ikke så mange efterårsfarver i vores have, det er ikke lige det, jeg har fokuseret på ved beplantningen, og det er også ligesom det virker bedre i større målestok end i vores lille have.

Vi har dog en troldel, der er rigtig fin, og vores tempeltræ får dejlige gule farver. De år, hvor der ikke er så megen efterårsblæst (de er sjældne!), slipper alle bladene næsten samtidig. De daler ligeså langsomt ned, så det sner med kæmpestore gule snefnug. Det ser meget smukt ud.

Afslutningen på historien om godigital er, at jeg i slutningen af sidste uge fik refunderet min porto - efter af have rykket! De synes sikkert, jeg er en skrap kælling, men jeg synes til gengæld, at de er en elendig forretning.

Ingen kommentarer: