onsdag den 8. oktober 2008

Hjemme igen

Mit Canon G9 er hjemme igen, og ret skal være ret: Jeg hentede det på posthuset for over 1 uge siden, så det har "kun" taget godt 2 måneder. Indtil videre går jeg ud fra, at kameraet er repareret, men jeg har desværre ikke haft ordentlig tid til at afprøve det.

Kun et par enkelte billeder blev det til, da vi i søndags var på rundtur til nogle af de åbne kunsthåndværker-værksteder. Her er et af dem fra et glasværksted, hvor der også var musik:

Det er langt fra noget perfekt foto, men det er ikke kameraets skyld!

Jeg er dog stadig langt fra tilfreds med godigital, hvor jeg købte kameraet. De orienterede mig ikke undervejs, selv om reparationen tog næsten 2 måneder, og da jeg selv forhørte mig efter 6 uger, fik jeg lidt af en klagesang. De har heller ikke refunderet den porto, jeg brugte på at returnere kameraet, selv om der på deres hjemmeside står, at rimelige transportudgifter refunderes. Samlet resultat er, at jeg ikke vil anbefale nogen at handle hos godigital. For resten har jeg en mistanke om, at de hører under Japan Foto.

Ingen kommentarer: