tirsdag den 19. maj 2009

Så kom den...

...min nye Demano-taske. Demano er tasker lavet af reklamebannere fra Barcelona. Proper reused trash, som de selv kalder det.

For næsten 2 år siden købte jeg min første Demano-taske. Jeg har brugt den rigtig meget, og den er blevet godt slidt.

Da jeg så for en månedstid siden kiggede på nettet for at finde forhandlere, fandt jeg ud af, at man bare kan købe direkte - og så oven i købet selv vælge det banner, tasken skal laves af.


Det skulle naturligvis prøves. Jeg kunne hurtigt vælge modellen, men det var meget sværere med banneret. Langt om længe fik jeg besluttet mig og fik ordren sendt af sted. Og så var det bare at vente, mens tasken blev syet - og det var jo spændende, for selv om jeg havde valgt banneret selv, så ved man ikke, hvordan det lige bliver klippet. Det er absolut en charme ved Demano-taskerne, der er ikke to, der er ens.

Jeg syntes, ventetiden var lang, men i går lå der en seddel i postkassen, og i dag hentede jeg så pakken. Og jo, jeg er tilfreds med resultatet. Meget endda. Jeg tror nok, jeg har fået min nye sommer-favorittaske.

Der var altså mange flere spændende bannere - måske bør jeg til afvænning om nogen tid! Men nej: Jeg har trods alt ikke allerede bestilt den næste.

1 kommentar:

Irene sagde ...

Den er flot din nye taske! Men du har da vist også noget med tasker:-)Så vidt jeg husker har du ganske mange:-)