onsdag den 7. oktober 2009

Spydkastere

Nu er jeg langt om længe færdig med mine billeder fra atletik-VM. D.v.s. jeg har fået sendt alt, hvad der er værd at sende til min Flickr-konto.

Det er såmænd ikke, fordi billederne er så fantastiske. Det er altså svært at tage gode sportsbilleder!

Nå, men jeg fik da taget af en del af vores favoritter, bl.a. af en del af spydkasterne. Dog desværre ikke af gutten her t.v. Det er russiske Sergey Makarov, og han var ganske vist med, men kvalificerede sig lige præcis ikke til finalen, hvilket vi var meget utilfredse med. For han er da flot!!! Jeg må jo indrømme, at det er svært at lade være med også at kigge på de flotte mænd, når vi ser på atletik, og spydkasterne er ikke de ringeste.

Billedet er hugget fra en tjekkisk atletikside.

Ingen kommentarer: