søndag den 17. oktober 2010

Er det alderen der trykker?

For et par indlæg siden var jeg lidt bekymret for, om alderen skulle være begyndt at gøre sig gældende.

Det er ikke blevet bedre siden. Nu er jeg nemlig også begyndt at skvatte rundt. I hvert fald én gang, men så blev det også gjort eftertrykkeligt.

Jeg faldt ned ad en kantsten, der var højere end forventet og landede lige på trynen. Fortænderne i overmunden gik durk igennem underlæben og efterlod en masse tandstumper i læben. De blev pillet ud af en dygtig tandlæge på kæbekirurgisk afdeling på hospitalet, og bagefter blev læben syet sammen både ind- og udvendig med henholdsvis 6 og 3 sting. Godt at en kvik sygeplejerske på skadestuen fik mig sendt derhen.

Tandlægen fortalte mig også, at det kunne være gået meget værre, for heldigvis sidder tænderne fast endnu. Nyt tandlægebesøg hos den praktiserende venter i morgen.

Jeg er egentlig ikke meget for at sætte billedet, der blev taget, da vi kom hjem fra hospitalet, på bloggen. Jeg har lige ændret bloggens layout og synes selv, at den ser mere moderne og elegant ud, og selv om jeg forsøger at smile til fotografen, er jeg ikke ret dekorativ. Men hvad pokker, det er jo ikke et dating-site, det her.

I øvrigt er jeg ikke blevet kønnere siden. Underlæben er svulmet voldsomt op, og området omkring højre øje er rødviolet. Jeg ligner et offer for hustruvold.

1 kommentar:

Irene sagde ...

Jamen Kirsten dog! Hvordan kunne du da komme så galt afsted? Ønsker dig rigtig,rigtig god bedring!