tirsdag den 6. august 2013

Ingen billeder - del 3

...og nok også sidste del. Jeg har nemlig fundet mine billeder.

De ligger på Google+, som jeg åbenbart er medlem af.


Når man er logget ind på Blogger, er man også logget ind på Google+, og efter lidt roden rundt (jeg klikkede vist på "Fotos" i flere omgange), kom jeg det rigtige sted hen - skærmdumpet - og fandt de slettede billeder - hurra! Ikke i nogen voldsom stor størrelse, men gode nok til bloggen.

Så vidt, så godt. Jeg kan nemlig stadig ikke finde ud af, hvor megen lagerplads, jeg har brugt. Jeg kan heller ikke forstå, hvordan jeg overhovedet kan have brugt al min lagerplads, for Google skriver:
"Alle fotos, der uploades til Google+ skaleres automatisk til 2048 pixels (på den længste side) og medregnes ikke i din gratis lagerplads."

Jeg har ganske vist ikke uploadet billederne direkte til Google+, men til Blogger, men det undrer mig, at det gør nogen forskel. De overskrider i øvrigt aldrig 2048 pixels på længste led.

Jeg gider ikke spekulere mere over det, men vil stadig gerne høre, hvis der er nogen, der har svar. Nu gælder det om at få udbedret skaderne.

Ingen kommentarer: