onsdag den 13. august 2014

Frækt???

Annett and Dorthe in borrowed wellies


Jeg har for et par dage siden lagt ovenstående billede på min Flickr, og det har bare haft enormt mange hits.

Som regel når det er tilfældet, er det, fordi det på en eller anden måde kan opfattes frækt. For eksempel har jeg nogle billeder fra et VM i gymnastik, og pigerne der har i sagens natur ret små og tætsiddende dragter. De billeder er der en del, der har kigget på.

Dog i et andet og meget langsommere tempo end med billedet af Dorthe og Annett. Jeg kan ikke regne ud hvorfor. Godt nok ser de to damer usædvanligt godt ud, og det er også et godt foto ;-) men godt? Jeg har kaldt det "Annett and Dorthe in borrowed wellies". Kan det misfortolkes? Jeg mener ikke, mine tags på nogen måde skulle være i den pikante afdeling.

Nu er jeg spændt på, om også dette indlæg bliver læst af usædvanligt mange.

2 kommentarer:

Annett sagde ...

Gummirøjserne var da 6´ede især når jeg tænker tilbage på hvor store de var, svup svup :-)
Annett

eKirsten sagde ...

Måske godt at jeg ikke også promenerer i mine lånte gummistøvler. De var, så vidt jeg husker, de største, fordi ellers kunne mine tykke ben ikke være i dem.